Hirudoid - bort med blåmärken inför sommaren

Hirudoid tar bort blåmärken

Letar du efter ett sätt att bli av med blåmärken? Blåmärken eller hematom som det  egentligen heter kan väl ibland vara härliga sviter efter en tävling men för de mesta vill man väl bli av med blåmärkena så snabbt som möjligt. Hirudoid är en salva som inte bara är svår att stava till utan den påskyndar även läkeprocessen vid blåmärken genom att lösa upp dem. Mer information om produkten står i FASS.
Hirudoid tar bort blåmärken
I vanliga fall brukar jag inte bry mig så mycket om blåmärken men när jag började träna Brasiliansk Jiu jitsu väldigt flitigt samt köra med de tuffa grabbarna i klubben fick jag onekligen en del blåmärken eftersom kroppen inte var van än vid denna nya typ av ansträngning. Sommaren närmade sig och för att slippa alla frågor testade jag en tub Hirudoid och jag får säga att den fungerade väldigt bra för min del. Det är ju ingen magisk kräm som får blåmärken att försvinna på studs men den halverar typ läketiden så att de försvinner på bara ett par dagar. Kan ju vara tänkvärt för de tjejer som vill slippa visa upp blåmärken på stranden till sommaren. Själv bär jag alla mina blåmärken med stolthet idag...


Hittade även ett alternativ för den som vill beställa på nätet, Hiruderm på shopping4net, som påstås ha samma egenskaper, har inte testat den själv dock men kan ju vara värt att testa.
Pain is just weakness leaving the body...

Gillade du detta? Läs då gärna även om:



2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man använa Hirudoid på känsliga ställen som t.ex under ögat?

Jens sa...

Bra tips. tränar själv MMA och får blåmärken efter nästan varje träningspass. Använder hiruderm själv, samt några knep från denna sidan för att läka blåmärken snabbare.

Skicka en kommentar