Positiv kritik är alltid roligt


Träffade en av mina läsare av en slump när jag var och hälsade på Växjö Jujutsu klubb idag och tränade. Nu träffar jag ju dagligen många läsare som kommenterar vad jag skriver eftersom många av mina vänner läser bloggen. Men vi pratade lite allmänt om kampsport, Göteborgsvarvet och liknande så fråga han om det var jag som skrev "den där bloggen". Han hade hittat den via Google och var imponerad och tyckte jag gjort ett bra jobb. Alltid kul att få höra lite positiv kritik även om jag gärna tar emot negativ kritik också så länge den är konstruktiv på något sätt. Efter att ha tagit ett rejält kok stryk så ska jag lyxa till det med lite vaniljkesella och krossade digestivkex (smakar som cheesecake, grymt gott). Ha de gött!

Pain is just weakness leaving the body...

Gillade du detta? Läs då gärna även om:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar